درامد گیمر ها چقدر است؟
درامد گیمر ها چقدر است؟

قطعا برای خیلی ها سوال پیش امده که درآمد گیمرها به چه میزان است! یا اینکه اصلا بازی کردن پول توش دارد یا نه :))، جواب این سوال ساده هست از هر کار می شود پول دراورد به شرطی که مخاطب و علاقمند داشته باشد.!!! در ادامه به روش ها درامد گیمر ها می پردازیم.

معمولا گیمر ها سه روش درامدی دارند، که به صورت خلاصه معرفی و در پایین توضیح خواهیم داد. روش اول و مهمتر ترین و پردرامدترین کار تبلغات است، روش دوم دونیت و یا کمک مخاطبان و سوم روش شرکت در مسابقات مخصوص به گیمر ها، در ادامه توضیح هر کدام را برای شما خواهیم داد.

درآمد گیمر ها از تبلیغات

تبلیغات یکی از مهمترنی راه درامد برای گیمر های می باشد.البته نکته لازم برای تبلیغات داشتن مخاطب مناسب می باشد.اگر بتوانید به مقدار مناسبی از مخاطب دست پیدا کنید قطعا به درامد بسیار خوبی از تبلیغات دست خواهید یافت.درامد از تبلغات معمولا به چند صورت است، یک تبلیغات مستقیم و دوم تبلیغات غیر مستقیم، تبلیغات مستقیم شما برای یک برند و یا کلا و یا اسپانسر در عوض گرفتن مبلیغی و یا قرار دادی در برای ان تبلیغ خواهید کرد. این تبلیغ می کنند.در حالت دوم که تبلیغات غیر مستقیم است. با پخش تبلیغات از سایت های مختلف مثل یوتیوب که با نمایش تبلیغ بر ویدیو شما به شما پول پرداخت می کند.این نکته را در نظر داشته باشید مخاطب بیشتر به معنی درامد بیشتر برای شما خواهد بود.

درامد از دونیت و کمک مخاطبین

یکی از روش های که این روز ها مرسوم شده است، استفاده از دونیت و کمک به گیمر برای ادامه مسیر کاری خود است. در انی روش مخاطب های یک گمیر به او کمک می کنند تا او بتواند ویدیو جذابتر از بازی ها خود پخش نمایید و با کمک خرید حق پخش و یا دونیت کردن برای گیمر به او کمک خواهند مرد. ئ هر چه بتوانید مخاطب بیشتری داشته باشید کمک بیشتری هم دریافت خواهید مرد. و این یه روش مرسوم جهانی به گیمر می باشد.

دریافت جایز مسابقه گیمر ها

روش سوم درامدی که برای گیمر های حرفه ای می باشد، شرکت در مسابقه های حرفه ای و جایزه بزرگ بازی ها می باشد. در این گونه مسابقات جوایزی برای برندگان در نظر گرفته می شود که می تواندد این جوایز را دریافت کنند.این روش مخصوص گیمر های حرفه ای و بازی دوست واقعی می باشد. و میزان جایزه دریافتی بر اساس نوع مسابقه می تواند متفاوت باشد.

جمع بندی درامد گیمر ها

به صورت کلی و خلاصه روش درامد گیمرها رو برای شما توضیح دادیم.در روش دوم که سادتریم و زودترین روش درامدی برای گیمر ها می باشد. اما دو روش دیگر زمان بر تر می باشد. اما این نکته را در نظر داشته باشید . اگر قصد دارید به گیمر بودن به صورت کار نگا کنید، از اول فکر جذب مخاطب باشید، اگر بتوانید مخاطب بسیار جذب نمایید. قطعا به درامد خوبی خواهید رسید.اما این را بدانید که در اول هر مسیر ناامیدی و سختی بخشی از ان مسیر خواهد بود. شروع کنید وقوی ادامه دهید ان کس که جا نمی زند پیروز نهای می باشد.


لینک متن اصلی
منبع:گیمر مشهور
2024-08-19

فیسبوک توییتر لینکدین واتساپ لینک مقاله